niedziela, 18 marca 2012

W pociągu...

Podróżując pociągiem warto mieć pod ręką : coś do zjedzenie, coś do popicia i coś do czytania ... ja wybrałam tym razem do podgryzania crunchy orkiszowo - owsiane z jagodami goji .... 



 Skład całkiem przyjemny :)
 
 Do poczytania zabrałam ze sobą : "Ostatnie Fado "
Do tej książki zabrałam się z pół roku temu ... odłożyłam ją ... i znowu do niej wróciłam - dopiero teraz gdy kończę ją czytać to mnie tak naprawdę zainteresowała na dobre ... 
Jeśli lubicie książki, w których autor opisuje dokładnie  świat otaczający bohatera : widoki ... smaki... to jest to książka dla was - ja akurat wolę "akcję" ... pewnie dlatego przebrnięcie przez tą książkę zajęło mi tyle czasu...
P.S. dodam tylko, że zanim " Ostatnie Fado" wpadło mi w ręce to przeczytałam wspaniałą książkę- "Białą Wilczycę"  - ale jej poświęcę za jakiś czas osobny post ... :) 

6 komentarzy:

  1. Same pyszności i do tego zdrowe :) Dobre przekąski :) Super wybór. Co do książek to mam podobnie, też wybieram te w których akcja przebieba dość sprawnie, nie przepadam za takimi rozciagłymi opisami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też ejstem zwolenniczką zdrowego podjadania !

    oj, a książka dla mnie bardzo fajna ! jestem typem, który lubi takie długie rozwodzenie się nad światem... (:

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra lektura, zdrowa przekaska i mozna tak jechac az na drugi koniec Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekąski bardzo zdrowe, ja też ostatnio zaczęłam wybierać mniej kaloryczne produkty-w końcu wiosna za pasem;)a książki mam zaczęte trzy i żadnej nie mogę skończyć...Przydałby się właśnie jakiś wyjazd pociągiem:)Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka podróż to chyba sama przyjemność! ;) Gdzie kupiłaś przekąski? Chyba moje kubeczki smakowe by je chciały. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w supermarkecie, ale widziałam je również w Almie :) A kubeczki na pewno by były wdzięczne, bo te crunchy są przepyszne :)

      Usuń