niedziela, 11 marca 2012

Przegryzka...

Zorganizowaliśmy sobie filmowy maraton weekendowy ;) Wczoraj obejrzeliśmy 3 filmy i dzisiaj popołudniu mamy taki sam zamiar  :)  Podczas oglądania lubimy coś przegryźć... przygotowałam więc zdrowszą wersję muffin :)




Na 24 sztuki potrzebujemy :
- 4 szklanki mąki razowej pszennej ( Typ 1850 )
- 2 szklanki mleka
- 3 łyżeczki proszku do pieczenia
-  kostkę masła 
-  2 jajka
- przyprawy - sól, pieprz

Dodatki :
- 200 g fety - gdy nie mam to zastępuję ją namoczonym twarogiem w słonej wodzie ;)
- 1 por - pokrojona w cienkie plasterki i podsmażona na patelni
- 8 suszonych pomidorów w oliwie - drobno posiekanych

Składniki mokre łączymy osobno, dodajemy suche  i mieszamy niedokładnie łyżką :) Wlewamy ciasto do papilotek do połowy ich wysokości - na wierzch układamy : ser, por i pomidorki - lub takie dodatki jakie lubicie ;)
Pieczemy w 200 stop. przez 20 minut :)

 Przed i po upieczeniu :)

               Podajemy z ulubionym sosem : tu akurat z czosnkowo- koperkowym :)

7 komentarzy:

  1. ale pychotka ;) i nawet wydaje się nie takie trudne do zrobienia ale znając moje zdolności kulinarne... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że te muffiny są łatwe i szybkie do zrobienia :D Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jejku jakie pyszności! Ja to do pieczenia mam dwie lewe ręce... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają tak smakowicie że wprost nie mogę powstrzymać ślinotoku... :) Muszę w pierwszej wolnej chwili przetestować ten przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają smakowicie! Ciekawe czy mi wyjdą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muffinki w wersji słonej.... HM MUSZĘ TO WYPRÓBOWAĆ :))))

    OdpowiedzUsuń