wtorek, 6 marca 2012

Jestem na Tak ...

W ciągu tygodnia przez większość dnia muszę być na wysokich obrotach... dlatego do podjadania pomiędzy posiłkami staram się wybierać zdrowe przekąski  ... zazwyczaj są to owoce albo gorzka czekolada :) Ostatnio jednak odkryłam przepyszne i do tego zdrowe ciasteczka owsiane - kakaowe :) 



Jak dla mnie mają wielkiego plusa za brak zawartości mąki pszennej ! Gdyby jeszcze wyeliminowali cukier ze składu  byłaby to idealna przekąska do popołudniowej kawy :)

7 komentarzy:

  1. Gorzka czekolada to jest to co uwielbiam mm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OoO właśnie czegoś takiego potrzebuję, często mam spadki cukru ;) muszę wtedy coś słodkiego wrzucić do brzuszka, a takie ciasteczko byłoby idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmm ciasteczka owsiane ;P kakaowe... hmmm też jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętnie sięgam po różne takie owsiane ciasteczka. Tylko fakt jest taki że z tym cukrem mogliby trochę przystopować :) A tak w ogóle to zapraszam do mnie po odbiór nagrody :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odkrycie;)lubię chyba wszystko co owsiane;) i kolor Twojego lakieru;)
    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się, wcześniej nie znałam, trzeba spróbować:)

    OdpowiedzUsuń