poniedziałek, 27 lutego 2012

Wieczorową porą...

Po całym dniu pracy jedyne na co mam ochotę to odpoczynek przy dobrej książce i pysznej herbacie. Obecnie czytam książkę "Sekret" Rhonda Byrne. Chociaż nigdy mnie nie ciągnęło do tego typu książek, to gdy zostałam obdarowana tą i przerzuciłam kilka pierwszych kartek wciągnęła mnie całkowicie ... zaczęłam się zastanawiać nad "Sekretem"... czyżby sekret szczęśliwego życia byłby tak prosty... ? Chyba zaczynam wierzyć pomału w "Prawo przyciągania " ;)



 Dodam tylko , że książka ta została wydana w 38 krajach na świecie w 20 językach ...


A do książki zielona herbata .... :)

4 komentarze:

  1. Piekna porcelana,
    a o ksiazce jeszcze nie slyszalam...musze poszukac koniecie recenzji!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm w takiej filiżance herbata smakuje jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei nie byłam w stanie jej do końca przeczytać. Jak sama idea w niej zawarta wydaje się fajna, tak w książce ciągle czytam o tym działaniu ubranym w inne historie i inne słowa - jeśli na początku już wiesz o czym jest to nie spodziewaj się, że dowiesz się czegoś więcej na końcu. Bardzo amerykańska literatura poradnikowa.

    OdpowiedzUsuń