wtorek, 12 czerwca 2012

Słodkości z fasoli...

Szukając przepisów na słodkości z wykorzystaniem fasoli ... natknęłam się na przepis na ciasteczka , na blogu  --> Lekko i przyjemnie  
Zrobiłam... wyszły przepyszne... nawet mój mąż zachwycił się nimi :) 



Cała tajemnica tych ciasteczek polega na tym,że są wykonane bez grama mąki :)  w skład ich wchodzi : 
- niepełna szklanka rozgniecionej fasoli z puszki , 1 jajko + 1 białko, 3 łyżki siemienia lnianego ,
2 łyżki  mleka w proszku, 2łyżki miodu i łyżeczka  proszku do pieczenia...  
Całość miksujemy... wykładamy na papier do pieczenia i wstawiamy do piekarnika
 nagrzanego do 200 st. na 20 - 25 minut :)

Smakują pysznie zarówno do kawy jak i podane z truskawkami zgniecionymi z serkiem homogenizowanym

Ciasteczka robiłam zarówno z czerwonej i białej fasoli... mi osobiście bardziej smakują wykonane z białej ... są delikatniejsze w smaku :)

3 komentarze: